Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Beautiful Malaysia - Sabah

Topik Seks - Khas Untuk Lelaki

Topik Seks - Khas Untuk Wanita

Artikel Berkaitan

PAS Sedang Di Landa Tsunami...Boleh Masuk Pawagam Ni!!!

Penulis : Tukang Carut on Wednesday, 21 December 2011 | 13:58

Wednesday, 21 December 2011

Hahahaha......bila kita tgok Buletin Utama TV3 jam 8.00 malam pada 20 Disember 2011 yang lepas, macam budak2 pulak perangai kepimpinan PAS ni ye. Macam mana mau perintah negara kalau ahli-ahli parti PAS sesama sendiri bercakaran. Nak kata budak2, umur sudah tua......tapi boleh dikatakan tidak waras. Kcian delo......huhuhu......

Tapi seronok juga bila tgok mereka ni bercakaran sesama sendiri. Klu kita letak mereka dalam gelanggang boxing, sronok tgok ni. Klu tak pun, mgkin dalam gelanggang Maharaja Lawak Mega......buat lawak politik. Hihihi........

Memang hangat la klu kita lihat sekarang ni....hangat....memang hangat...Ambil kira kenyataan Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali, nampaknya apa yang berlaku kepada Datuk Dr Hasan Ali dan kemudiannya Nasaruddin Mat Isa yang membelanya...jelas parti itu sudah hampir ‘berpatah arang berkerat rotan’ dengan mereka.

Ekoran daripada itu, ramai di kalangan ahli parti itu sendiri yang macam tidak percaya dengar kenyataan beliau hentam secara terbuka kedua-dua mereka termasuk dakwa terperangkap dalam agenda UMNO.
Ia dihangatkan lagi dengan pendedahan Mustapha bahawa Dr Hasan, bekas Persuruhjaya PAS Selangor dan Nasharuddin, bekas Timbalan Presiden PAS jarang hadir mesyuarat parti.

Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar pula tumpang semangkuk macam tidak sabar-sabar mahu melihat Dr Hasan lenyap dengan kenyataan terbuka ‘mempersilakan' Exco Kerajaan Negeri Selangor itu keluar parti atas alasan hak negara demokrasi.
Rupanya kenyataan Ketua Penerangan PAS Selangor, Saari Sungib yang menyatakan ADUN Gombak Setia itu tidak cukup pencalonan dan tidak layak bertanding dalam PRU ke 13 telah membuka mata semua orang pada perang dingin yang serius PAS.
Apa lagi PAS.......BUBAR ja la.............jangan pasang angan2 mahu memerintah negara.
oleh :
kitahuman
comments (1) | | Read More...

PAS LANCAR DOKUMEN NEGARA BERKEBAJIKAN DI SABAH......KARUT LAH PAS NI

Umpama mimpi di siang hari la PAS ni. Mereka ingat negara kita ni tiada kebajikan ka? 10 agenda utama dalam buku PAS tu sdh lapok sebenarnya. 

Kalau lah kerajaan tidak jaga kebajikan rakyatnya dengan baik, kita jadikan contoh.....kita percaya Salahuddin Ayub sekarang ni mungkin menjadi "pencacai angkat najis". Kenapa? sebab kebajikannya suatu ketika dahulu tidak dijaga. Nahhhh.....apa jadi pada dia skrg ni? Hasil daripada bantuan kerajaan sjak dia dari kecil la dia hidup dengan aman dan mempunyai pelajaran sekarang ni.....bila dah besar, pandai menderhaka la pulak.....begitu juga ahli2 PAS yang lain. Macam tidak pandai bersyukur la mereka ni.....apa lagi ahli2 PAS yang lain.


PAS dh hbis modal rasanya tu.........

Buku PAS setebal 59 muka surat itu yang mengandungi tujuh bahagian sebenarnya nak mengaburi mata rakyat......dah la tau tau malu....mereka anggap agenda tu sebagai permulaan jika PAS diberi mandat bersama Pakatan Rakyat untuk memerintah Malaysia.....aiyaaaa.......kolot betul la PAS ni.



oleh :

kitahuman
comments | | Read More...

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger