Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Video Panas!!! Penyokong BN Ataupun Pembangkang Mesti Tengok...Read More

Video Panas!!! Penyokong BN Ataupun Pembangkang Mesti Tengok...Read More

Penulis : Unknown on Tuesday 4 September 2012 | 15:13

VIDEO yang dipaparkan ini membuktikan bagaimana sikap Anwar Ibrahim yang tidak cintakan Negara dengan tanpa segan dan silunya engan mengangkat tangan ketika ikrar taat setia kepada Negara melalui Rukun Negara yang di bacakan ketika Anwar menghadiri Majlis Sambutan Kemerdekaan peringkat Negeri Selangor yang di adakan  di Stadium Shah Alam 30 Ogos 2012 yang lepas.  
Malahan Majlis tersebut mendapat kritikan hebat dan di boikot rakyat Selangor kerana pemimpin Kerajaan Negeri tidak menjemput Sultan Selangor di majlis Kerajaan Negeri.
Di dalam majlis tersebut tetamu kehormat kepada Kerajaan Negeri adalah Anwar Ibrahim selaku Ketua Pembangkang dan bukannya Sultan Selangor yang di sayangi rakyat Selangor.  
Apakah orang macam Anwar Ibrahim yang hanya tamakan kepada jawatan sehinggakan sanggup mengheret sebahagian kecil rakyat Malaysia yang tak mampu berfikir waras sebagai mangsa untuk memperjuangkan ketamakan Anwar terhadap jawatan yang gagal dia miliki ketika berada di dalam UMNO dahulu, layak di jadikan sebagai pemimpin tertinggi di dalam pentadbiran Negara ?   
Rukun Negara ada 5 Perkara :
1. Kepercayaan Kepada Tuhan
2. Kesetiaan Kepada Raja Dan Negara
3. Keluruhan Perlembagaan
4. Kedaulatan Undang-Undang
5. Kesopananan Dan Kesusilaan.  
Seandainya Anwar Ibrahim tidak menghormati perkara 3-5 dalam Rukun Negara, mungkin ada yang akan memaafkan beliau.....TETAPI apabila tidak PERCAYA KEPADA TUHAN dan TIDAK SETIA KEPADA NEGARA, maksudnya ada sesuatu yang berlaku kepada beliau.
Adakah pemimpin begini yang diagungkan oleh penyokong-penyokong Anwar Ibrahim di Sabah???   
Jangan jadikan masa depan negeri Sabah ini hancur di sebabkan memilih orang yang tamakkan kepada jawatan dan tiada sifat seorang yang sayangkan kepada negaranya.
Renung-renungkan lah.....
Share this article :

+ comments + 2 comments

ABE
21 September 2012 at 15:05

Semua pejuang BN-UMNO....

mohon kerjasama untuk sentiasa upload maklumat berkaitan perjuangan parti di dalam Fb..jangan jadi penakut. terlalu banyak info berkaitan kelemahan PR yang perlu anda hebahkan...melalui pemerhatian saya, penganut PR sekarang ni banyak yang menghebahkan propoganda untuk melemahkan BN-UMNO melalui media Fb...robohkan niat jahat mereka..Malaysia akan hancur jika ianya berterusan....TAK GUNA SEKADAR BERTEKAK MELALUI BLOG..yang melawat blog hanyalah penyokong parti sahaja...tagkan semua kenalan dalam Fb agar dapat sebarkan maklumat kemusnahan yang dibawa oleh PR..HIDUP BN..

Anonymous
24 September 2012 at 16:56

BN DAN PR SAMA2 PENYAMUN..INI KALI LAH..TOLAK!!!

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger