Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Gempar!! YB Mohamed azmin ali letak jawatan

Gempar!! YB Mohamed azmin ali letak jawatan

Penulis : Unknown on Wednesday 23 July 2014 | 10:59


          YB Mohamed Azmin Ali dilaporkan telah melepaskan semua jawatan dalam Parti KEadilan Rakyat dan men jadi Adun Bebas ekoran Surat Perletakan jawatan beliau yang telah diserahkan kepada speaker Dun Selangor pada 4.30 petang semalam. Perkara ini turut dilaporkan oleh KEADILAN DAILY dalam sebuah post ringkas pada hari yang sama.

          Perkara yang sering di nafikan beliau akhirnya mencapai klimaks dalam menafikan kemelut politik beliau yang berada "dihujung tanduk".MEskipun pelbagai penafian dibuat sebelum ini, namun pada hakikatnya pergolakan diambang kehancuran tidak dapat dinafikan lagi.


         Konflik dalaman serta kekecewaan untuk mendapatkan jawatan tertinggi dalam Parti Pakatan Rakyat menjadi punca utama konflik sedemikian berterusan.Jelas sekali isu ini membuktikan wujudnya konflik dalaman yang gagal diselesaikan sehingga ke hari ini.


        Drama demi drama diviralkan dalam media sosial namun, belum dapat merungkaikan pergolakan Parti Keadilan Rakyat yang semakin goyah ekoran pemimpinnya yang tamakkan kuasa dan jawatan.Jika Parti yang sering diagung-agungkan ini sedang menuju kehancuran bagaimana kelak rakyat mendapat kepercayaan dari kepetahan pemimpinnya namun masih GAGAL membuktikan janji BULAN DAN BINTANG...Tepuk Dada Tanya Akal.Wassalam..


         

Share this article :

+ comments + 1 comments

12 January 2016 at 09:04

Awalnya aku hanya mencoba main togel akibat adanya hutang yang sangat banyak dan akhirnya aku buka internet mencari aki yang bisa membantu orang akhirnya di situ lah ak bisa meliat nmor nya AKI NAWE terus aku berpikir aku harus hubungi AKI NAWE meskipun itu dilarang agama ,apa boleh buat nasip sudah jadi bubur,dan akhirnya aku menemukan seorang aki.ternyata alhamdulillah AKI NAWE bisa membantu saya juga dan aku dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik berkat bantuan AKI NAWE dgn waktu yang singkat aku sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup ,kita yang penting kita tdk boleh putus hasa dan harus berusaha insya allah kita pasti meliat hasil nya sendiri. siapa tau anda berminat silakan hubungi AKI NAWE Di Nmr 085--->"218--->"379--->''259'

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger