Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Lim Kit Siang Perlekeh Parti Yong Teck Lee

Lim Kit Siang Perlekeh Parti Yong Teck Lee

Penulis : Unknown on Tuesday 22 May 2012 | 15:22

ALKISAH satu kejadian yang melibatkan Lim Kit Siang dengan Yong Teck Lee ni. Kejadian ini diperolehi dari sumber yang boleh dipercayai yang hadir dalam satu majlis ini. Kejadian ini berlaku semasa satu Majlis Kaamatan di Sabah. Semasa majlis tersebut, Lim Kit Siang dengan bongkaknya pernah memalukan Yong Teck Lee.  Lim Kit Siang tanpa berselindung meminta Yong Teck Lee dan parti SAPP pimpinannya supaya menyertai Pakatan Rakyat kerana hanya Pakatan Rakyat sahaja yang dapat mengalahkan BN. Sambil mengakui bahawa dengan kekuatan SAPP yang ada sekarang, belum boleh lagi dibanggakan untuk menawan Sabah.

Lim Kit Siang memperlekehkan SAPP dengan menunjukkan bukti bahawa dalam pilihanraya Umum Negeri Sarawak yang lepas, DAP berjaya menawan 12 kerusi dan parti pembangkang lain di Sarawak tidak dapat menandingi DAP. Selain itu katanya, kaum cina akan terus menyokong Pakatan Rakyat dan tambahnya lagi, jika mahu dalam pasukan yang menang, maka dikehendaki menyertai Pakatan Rakyat.

Nahhhh.....apa sudah jadi ni? Parti DAP dari Semenanjung memperlekehkan parti SAPP dari Sabah ni. Malulah Yong Teck Lee ni.
Share this article :

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger