Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » SEMPORNA YANG TERPINGGIR ????? BUTANYA MATA PKR

SEMPORNA YANG TERPINGGIR ????? BUTANYA MATA PKR

Penulis : Unknown on Friday 18 May 2012 | 11:57





















DI MANA silapnya penduduk Semporna yang menidakkan perubahan besar yang berlaku di Sempora. terbitan sabahkini.Net 17 Mei 2012 menggambarkan seolah-olah Semporna jauh ketinggalan dari segi prasarana dan juga ekonomi kendiri sejak merdeka. Seorang sumber iaitu Ana (bukan nama sebenar) mengatakan ; 'Saya tidak pergi ke Pekan Semporna sejak 1987 dan baru-baru ini sempena Lepa-Lepa di Semporna saya berkesempatan bertandang ke Pekan Semporna dan amat bangga dengan perubahan besar ke atas pekan ini.'

Tambahnya lagi kedai-kedai papan yang berderet panjang yang hanya ada panggung bernama 'LACO' kalau tidak silap sebagai penghias hiburan di pekan ini masa dulu kini sudah tidak kelihatan dan digantikan dengan deretan kedai-kedai serba moden dan pasaraya besar. Penduduk semporna harus berbangga dengan perubahan ini lebih-lebih lagi pemimpin-pemimpin besar seperti Datuk Seri Panglima Shafie Apdal Menteri KKLW adalah orang Semporna yang telah membawa banyak pembangunan di daerah ini.
Share this article :

+ comments + 1 comments

18 May 2012 at 13:10

kalau ini Datuk Shafie boleh dibeli utk tukar tempat dgn jawatan yg ada baik kasi kami daripada org2 semporna yg tidak pandai menilai.

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger