Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Kewangan Tidak Kukuh : SAPP Dan STAR Akan Minta Derma Dan Penderma Boleh Ramas Buah Dada??? Batul Ka itu?

Kewangan Tidak Kukuh : SAPP Dan STAR Akan Minta Derma Dan Penderma Boleh Ramas Buah Dada??? Batul Ka itu?

Penulis : Unknown on Thursday 11 October 2012 | 12:14

DALAM MENGHARUNGI PRU-13 akan datang ini, parti  SAPP dan STAR sudah semestinya akan memerlukan modal yang besar untuk membiayai kempen politiknya itu. Persoalannya....adakah parti-parti berkenaan mempunyai sumber kewangan yang kukuh untuk membiayai kegiatan politiknya terutamanya merangkumi kesemua 25 kerusi Parlimen dan 60 kerusi DUN di Sabah ini?

Kalau sudah begitu keadaannya, mungkin macam-macam taktik boleh dilakukan oleh SAPP dan STAR untuk mengumpul dana bagi membiayai aktiviti politiknya itu. Apa yang lucunya ialah adakah SAPP dan STAR akan tergamak dengan meminta derma daripada orang ramai dan kemudian menawarkan penderma meramas buah dada ("siapa") sebagai tanda terima kasih? Kalau nak pegang buah dada banyak kali, kena menderma banyak kali.....batul ka itu? Hahaha.....peliklah kalau sudah tergamak begitu. Tapi tidak mustahil.

Perkara berkaitan dengan mengutip derma ini memang berlaku di negara Asia yang lain iaitu Jepun. Sebuah saluran televisyen porno di Jepun telah mengerahkan artis-artisnya membantu kempen anti AIDS. Dalam acara itu, artis-artis wanita menyediakan ruang dadanya untuk dipegang, diraba dan diramas oleh lelaki bermur 18 tahun ke atas dengan syarat mesti menderma.

Saluran televisyen berkenaan iaitu Paradise TV, telah membuat satu rancangan iaitu "Erotica Will Save the World", yang berlangsung pada 25-26 Ogos 2012 lalu di Tokyo bagi tujuan mengutip derma bagi membantu kempen AIDS. Peserta dikehendaki menderma wang, kemudian disuruh basuh tangan, baru diizinkan pegang sekitar kawasan dada salah seorang dari 10 artis yang disediakan itu, demikian menurut laman The Huffington Post. Masing-masing peserta berhak memegang dua kali apabila sudah menderma.

Jika mereka masih merasa tidak puas, nak ramas lagi, kenalah derma  semula. Seluruh dana yang dikumpulkan dalam acara itu diserahkan kepada STOP!AIDS, sebuah organisasi yang berfokus kepada cara pencegahan dan anti AIDS.

Melihat kepada keadaan ini, adakah SAPP dan STAR sanggup berbuat demikian? Kalau time pilihanraya disuruh buat begini, gerenti menang besar parti pembangkang di Sabah ni. Berebut-rebut pengundi lelaki mengundi parti pembangkang kemudian dapat memegang buah dada. Batul ka itu??? Hahahaha......jangan jak buah dada pondan la. LAIN KALILAH........!!!
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
18 October 2012 at 13:50

ini temberanglah ini manaa ada macam ini ingat orang sabah tidak guna undang undangkah.otak kuninglah ko tuuuu....

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger