Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Anwar Ibrahim Sebenarnya Seorang Yang Penakut Tapi Berani Meliwat

Anwar Ibrahim Sebenarnya Seorang Yang Penakut Tapi Berani Meliwat

Penulis : Unknown on Thursday 26 January 2012 | 11:51

"Berani Kerana Benar, Takut Kerana Salah". Pepatah ni kita mahu tujukan kepada Anwar Ibrahim. Kenapa???

Ni ada seorang mamat namanya Anwar Ibrahim.....beliau tidak berani menyaman 3 orang individu iaitu Datuk Shazryl Eskay Abdullah, Datuk S. Nallakaruppan dan Ummi Hafilda Ali walaupun ketiga-tiga mereka telah secara terbuka mendedahkan kesalahan moral Anwar.

Secara logiknya Anwar sendiri tahu dakwaan mereka adalah benar dan banyak lagi rahsia akan terbongkar sekiranya ramai yang tampil mendedahkannya dan kes tersebut dibawa ke mahkamah.

Kalau Anwar Ibrahim betul-betul seorang yang berani dan menafikan bahawa dia adalah seorang pemimpin yang bermoral, kenapa pulak dia tidak saman 'orang rapat' beliau yang sekarang secara terbuka dan jelas menyatakan Anwar telah lakukan kesalahan moral dan tidak layak menjadi pemimpin.

Anwar sepatutnya saman orang seperti Shazryl Eskay yang secara terbuka mendakwa Anwar dalam video lucah dahulu atau Nallakaruppan yang secara terbuka sebut Anwar peliwat.
Saman juga Ummi Hafilda yang secara jelas sebut skandal Anwar. Anwar tidak berani saman mereka kerana Anwar tahu dakwaan mereka adalah benar.

Tindakan Anwar Ibrahim hanya berani menyaman media seperti Utusan Malaysia sahaja tetapi tidak berani menyaman beberapa orang bekas pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR)walaupun mereka secara jelas mendedahkan persoalan moral dan akhlak Anwar kepada umum.

: kitahuman
Share this article :

+ comments + 1 comments

hassan
28 January 2013 at 22:38

kalau terjadi apa2 kekacauan dimalaysia ini anwar akan saya cari sampai kelubang cacing sekali pun

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger