Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Parti STAR Dan Gabungan Pasang Angan-angan Mahu Memenangi PRU-13 Sabah?

Parti STAR Dan Gabungan Pasang Angan-angan Mahu Memenangi PRU-13 Sabah?

Penulis : Unknown on Monday 30 January 2012 | 23:53

Ini lah barisan ahli Parti STAR yang diketuai oleh Dr. Jeffry Kitingan dan parti gabungan yang mempunyai angan-angan tersebut.
Dalam menghadapi pilihanraya umum ke-13 yang akan datang, Parti STAR yang dipimpin oleh Datuk Dr. Jeffrey Kitingan telah memasang angan-angan dan meramalkan akan menawan negeri Sabah dengan bantuan parti gabungan. Wahhhhh..........hebat juga impian tu ye? Hahahaha.......
 
Malah mereka mendapati iaitu melalui tinjauan pendapat yang dilakukan oleh sebuah badan bebas mendapati, 85 peratus daripada 500 pengundi yang ditemui memilih untuk mengundi STAR dan gabungan pada pilihanraya yang akan datang. Hahahaha.....hebat juga badan bebas tersebut ye??? Sebenarnya badan bebas tersebut adalah mereka sendiri tetapi menggelarkan ia sebagai badan bebas. Lawak pulak mereka ini ye. Hahahaha.........

Parti STAR ni sebenarnya adalah milik orang yang kecewa, disisih dan tersisih semasa dalam PKR sebelum ini. Itu lah sebabnya telah bertindak berani dengan menubuhkan parti baru dengan harapan untuk menawan dan memerintah negeri Sabah.

Sekarang ini mereka telah memecah-belahkan masyarakat di sekitar mereka supaya menyokong parti STAR dan gabungan. Wahhhh.....ini lagi lah teruk, mereka pesongkan rakyat pulak untuk menyokong mereka sedangkan parti STAR dan gabungan sebenarnya ingin memenuhi agenda politik mereka sendiri dengan menjadikan masyarakat sebagai 'alat'.

Bagi masyarakat yang sudah tahu dan faham siapa itu Datuk Dr. Jeffrey Kitingan, maka timbang-timbangkan lah. Ramai orang tahu apa rekod buruk dia sebelum ini. Oleh itu, buat apa sokong mereka ini sedangkan 'track record' pemerintahan mereka pun belum ada. 'Track record' yang buruk ada la.....hahahaha.....

: kitahuman
Share this article :

+ comments + 4 comments

13 February 2012 at 12:44

Susah la kmurang ni geng. Promosi jak lebih. Tidak perlu la pasang angan2.

Anonymous
5 March 2012 at 17:23

hebat betul jg yg berckp kan? X sedar2 diperbodohkan sekian lama. Dr jeffry konsisten dalam perjuangannya mempertahankan hak rakyat sabah yg terus menerus diexploite oleh kjaan terutama smenanjung yg saudara jilat2 pantat dorg. saudara dpt apa setakat ini bersama mereka?

Anonymous
19 March 2012 at 17:21

Sudu Tembaga ni mungkin anak Pelacur dari Malaya ni.. kesian.

Anonymous
19 March 2012 at 18:20

3 SUDUBESAR....nama blongnya pun sudah cukup menakutkan.Bercakap pasal SUDU...memang direka untuk kaut makanan/nasi kemulut.Jadi sudu ini boleh dilukis untuk mengaut hasil-hasil sabah 95%.Musim kempen pada PRU 13 nanti ...gunakan 3 Sudubesar ini untuk memberi mesej kepada rakyat sabah 1. Blok minyak L&M,2. 95% hasil sabah dan yang berkaitan.

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger