Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Tolak PKR : Kembalilah Ke Pangkal Jalan Wahai Penduduk Kampung

Tolak PKR : Kembalilah Ke Pangkal Jalan Wahai Penduduk Kampung

Penulis : Unknown on Tuesday 31 January 2012 | 01:58

Gambar : Saidil Simoi, Ketua Cabang PKR Kota Belud.
Gara-gara terpengaruh dengan janji manis PKR, sanggup pulak penduduk kampung di negeri kita ini terlampau taksub dan seterusnya menyertai perjuangan PKR. 'Marahkan nyamuk, kelambu dibakar'.

Di sini kita ambilkan sebagai contoh di mana sebahagian penduduk Kg. Sayap, Kota Belud telah menyokong PKR padahal mereka sendiri pun tidak tahu apa hala tuju sebenar perjuangan mereka sendiri.

Dengan ada nya janji manis yang ditaburkan oleh Anwar Ibrahim, ada kah akan dapat mengubah kehidupan penduduk di Kg. Sayap, Kota Belud?

PKR ada rekod pemerintahan mereka sebagai sebuah kerajaan kah sebelum ini? Apa rekod pemerintahan yang dimiliki oleh PKR? Agak-agak terbelakah nasib penduduk dengan menyokong perjuangan PKR....yang pasti adalah penduduk kampung akan semakin mundur sebab agenda politik PKR sebenarnya untuk merampas kerajaan yang ada. Seterusnya pemimpin parti PKR di peringkat pusat akan mengambil kesempatan yang ada untuk memenuhi hasrat peribadi mereka.

'Sokong PKR membawa kemunduran. Kembalilah ke jalan asal'.
Agak-agak si polan si polan dari Kg. Sayap akan dipilihkah untuk menjadi sebahagian dari orang penting dalam pemerintahan kerajaan PKR jika PKR menang? Dapat "tahi hamburan" ada lah......hahaha. Sebenarnya taktik PKR dengan meluaskan sayap-sayapnya di sesebuah kampung adalah untuk menjadikan orang kampung sebagai 'kuli' dan seterusnya memecah-belahkan masyarakat yang ada sehingga bergaduh sesama sendiri....yang penting niat jahat PKR akan tercapai.

Wahai penduduk Kg. Sayap, Kota Belud dan semua penduduk kampung di negeri ini....kembalilah ke pangkal jalan. Jangan 'gara-gara marahkan nyamuk, kelambu di bakar'. Tindakan anda dengan menyertai PKR sebenarnya akan menyebabkan anda akan semakin ketinggalan. Ingatlah bahawa....JANJI POLITIK PKR membawa kepada perpecahan dan kemunduran.


: kitahuman
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
31 January 2012 at 17:24

alahai, jgn tlalu gamat hai pduduk Kg. sayap. Ksian ko org nanti tpinggir di tempat sdiri oleh parti PKR. Tgok2ler kat PP & Selangor, pa dah jadi dgn org2 melayu kat sana?

Anonymous
1 February 2012 at 13:49

Keciwa ba mereka ni bos. Padahal merika ini masam lembu kena susuk hidung sja, sokongan berbelah bagi. Ni orang masam si Saidil Simo ketua cabang pkr la yg salah sabab kasi racun pikiran rakyat.

Anonymous
13 January 2013 at 23:04

dah lebih 50 tahun BN memerintah apa yg ada d kg sayap?????????? apakah dgn masih mengharapkan BN kg sayap akan berubah wajah..????????? sebenarnya penduduk disini tidak salahkan kerajaan yg memerintah tetapi yg paling dikesali adalah wakil rakyat yg hanya tahu berjanji ketika mahu undi simpati bila rakyat memberikan kepercayaan inikan pula menunaikan janji batang hidungpun tak nampak.....ingat2lah YB N9 kadamaian....

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger