Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Gara-gara PKR : Ansari Abdullah Pecah Belahkan Masyarakat Tuaran

Gara-gara PKR : Ansari Abdullah Pecah Belahkan Masyarakat Tuaran

Penulis : Unknown on Sunday 29 January 2012 | 18:42

Gara-gara terlalu taksub dengan Anwar Ibrahim, Ansari Abdullah sanggup pecah-belahkan masyarakat di Tuaran untuk menyokong PKR. Menyokong Anwar Ibrahim dan PKR bererti menyokong usaha untuk menjatuhkan negara sendiri. Dalam masa yang sama, bererti menjatuhkan bangsa sendiri supaya mereka berbalah sesama-sendiri.....yang mana akhirnya akan menguntungkan PKR kerana hasrat politik busuk mereka tercapai. Sedihnya bila kita melihat orang seperti ini.....ni namanya penderhaka bangsa sendiri.

Pilihanraya P.185 Batu Sapi, Sandakan tahun 2010, Ansari jadi calon PKR....tetapi malang bagi beliau...KALAH. Yang peliknya, kenapa dia perlu 'MERENTAS BEBERAPA SEMPADAN' daerah semata-mata untuk menjadi calon PKR dalam pilihanraya tersebut? Tak kah pelik???

Sampai Batu Sapi, Ansari pecah-belahkan penduduk di sana....padahal 'Who is he? ' Ansari racuni pemikiran penduduk di Batu Sapi supaya jangan menyokong kerajaan yang ada, buat gimik 'jatuh dalam sungai', masyarakat di Batu Sapi terbahagi kepada dua....sampai ada yang berbalah sesama sendiri. Ini lah yang dikatakan sebagai "Ansari The Pemecah Belah Bangsa" (Macam cerita filem "Conan The Conquer" pulak dia ni...hihihi...).

Di lubuknya sendiri iaitu TUARAN, perkara yang sama juga dia buat. Dia pecah belahkan penduduk Tuaran agar menyokong perjuangan Anwar Ibrahim dan PKR.....apa ni bos??? Awas penduduk Tuaran....hati2 la ye. Kalau tidak.....terpaksa la orang-orang Tuaran akan bertumbuk sesama sendiri nanti gara-gara mahu mengagungkan pemimpin yang mempunyai niat yang busuk dalam politik.

: kitahuman
Share this article :

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger