Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » PAS PENSIANGAN... MIMPI DI SIANG HARI....

PAS PENSIANGAN... MIMPI DI SIANG HARI....

Penulis : Tukang Carut on Thursday, 14 June 2012 | 16:01


PAS Pensiangan nampaknya semakin ghairah untuk menjadi calon Pensiangan pada PRU akan datang.  Ini terbukti apabila YDP PAS Pensiangan, Hishamuddin Sulaiman (orang Sabah ka dia ni??) telah menabur janji yang cukup hebat dengan menjanjikan pengaspalan jalan SEMUA jalanraya dikawasan Pensiangan, memberikan tanah kepada semua masyarakat pensiangan (termasuk kaum kerabatnya dari Semenanjung yang pindah mengundi di Pensiangan).  Ini kata beliau akan dilaksanakan dalam tempoh 100 hari setelah beliau menjadi Ahli Parlimen Pensiangan nanti... Ini belum termasuk janjinya untuk memberikan bekalan elektrik seluruh Pensiangan, mengujudkan Kompleks Sukan Pensiangan, Lebuhraya Keningau - Nabawan dan macam-macam lagi.  Persoalannya kenapa orang dari Semenanjung ni berada di Sabah dan tidak memperjuangkan nasib masyarakat yang kononnya teraniaya di Semenanjung? Tidak ada sudah orang Sabah yang layak jadi YDP PAS di kawasan Parlimen dalam negeri Sabah ni kah?

Nota :- Betul ka manusia ni?? lantang memburuk-burukkan kerajaan tapi restoran miliknya terpampang logo 1Malaysia.
Share this article :

+ comments + 5 comments

14 June 2012 at 23:39

Siapa undi pas dipensiangan?kan mamat ini org malaya,daripada dia dapat undi 87 orang lebih baik di sedekahkan duit deposit tu dgn tabung masjid ada pahala lagi.PAS blm ada tempat disabah bahlol.

Anonymous
16 June 2012 at 07:15

Buduh punya orang PAS. Suka2 jak janji sama urang d Pensiangan.....buduhhhhh.

20 June 2012 at 22:20

hehehehehe....sebelum mo tabur tu janji sm urg pensiangan...bagus dia kasi tepati dulu tu janji sm urg2 di semenanjung....dia sana pun tgah bcakaran ada ati mo kacau bumi sabah.......chitttt....

Anonymous
2 July 2012 at 00:07

sape yang komen x tentu hala tue la yang badigol.....PAKATAN RAKYAT dah buktikan mereka beri tanah dan kemudahan di negeri2 yang mereka perintah.....korang x caye pi tanya geng2 korang yang di semenanjung.....atau x naik kapal tengok apa cer di sana.......

17 July 2012 at 00:41

Btul ka ada tanah kena bg d negeri pmbngkang d smnjung? Yg sy tau tanah melayu d pp kna rmpas bg sma cina...

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger