Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Hilang Kepercayaan : 45 Ahli PKR Kinabatangan Bakal Tinggalkan Parti

Hilang Kepercayaan : 45 Ahli PKR Kinabatangan Bakal Tinggalkan Parti

Penulis : Unknown on Monday 11 June 2012 | 14:03

SEMASA penulis duduk di kedai kopi bersembang dengan tiga orang rakan sekitar jam 9.30 pagi tadi (11 Jun 2012), penulis dapatlah korek cerita baru berkaitan dengan PKR Kinabatangan ini. Ketiga-tiga rakan saya tu adalah orang kuat PKR di Kinabatangan.

Pada permulaan cerita, sia bawa lah borak-borak pasal EURO 2012. Borak...borak...borak.... Selepas itu, sia pusing-pusing lah sikit cerita ke arah politik. Pelan-pelan sia korek, akhirnya rakan sia tu bercakap lah topik politk pasal penglibatan mereka dengan PKR Kinabatangan.

Menurut rakan sia tu, seramai 45 orang ahli PKR kinabatangan bakal keluar parti dan akan menyertai UMNO dalam masa terdekat ini. Mereka telah mengisi borang dan akan menyerahkan kepada BN secara rasminya kelak bagi menunjukkan bahawa mereka tidak lagi menyokong PKR.

Menurut mereka lagi, mereka keluar dari PKR kerana sudah hilang kepercayaan kepada Pakatan Rakyat ( PKR ) dengan janji - janji kosong dan cakap bohong mereka. Mereka juga mengatakan bahawa akan ramai lagi akan keluar parti dalam masa terdekat ini dan sebelum PRU13.

Hahaha....inilah rahsia PKR. Tindakan rakan sia tu menunjukkan bahawa politik yang dibawa oleh PKR memang tidak sesuai di Sabah kerana hanya menabur janji-janji yang kosong sahaja.


.....hs

Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
24 July 2012 at 22:03

penghianat bangsa sebenarnya ialah UMNO,memperkudakan bangsa untuk berkuasa.mengaut wang rakyat,yg kaya ketua cawangan,bahagian dan sewaktu dengannya.

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger