Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Mahfuz Omar : 90% Ahli PAS Sabah Adalah PTI (Re-Publish)

Mahfuz Omar : 90% Ahli PAS Sabah Adalah PTI (Re-Publish)

Penulis : Unknown on Friday 20 April 2012 | 12:10

  
WALAUPUN Mahfuz Omar sudah berdiam diri isu "Task Force" yang dibuat-buatnya itu, namun Mymassa rasakan perlu untuk mengupas lebih lanjut lagi supaya seluruh rakyat dapat melihat bagaimana Pembohong dan Hikpokritnya manusia bernama Mahfuz Omar ini, sesuai dengan taraf akademik yang dimilikinya!

Di sini Mymassa dedahkan tiga nama dahulu, sebelum kita dedahkan ahli-ahli PAS yang lain di seluruh Sabah, yang ke semuanya adalah anak-anak PATI (Pendatang Tanapa Izin) atau mereka sendiri adalah PATI yang tidak dilahirkan di Sabah tetapi memiliki Kad Pengenbalan yang meragukan.

Mymassa bersetuju benar dengan Desakan Mahfuz Omar supaya Suruhanjaya Siasatan DiRaja ditubuhkan untuk menyiasat bagaimana mereka mendapat Kad Pengenalan? Suruhanjaya Siasatan DiRaja mesti menyiasat mengapa terdapat ramai PATI atau anak PATI menjangkau 90% di dalam PAS Sabah? Malah, pihak Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) hendaklah juga menyiasat ahli-ahli PAS PATI ini yang didapati bekerja untuk parti semasa Ofis Hour! Adakah semua ini ajaran Mahfuz Omar?

1. HAMZAH ABDULLAH (Timbalan Pesuruhjaya PAS Sabah)
    Timbalan Pesuruhjaya PAS Sabah ini dilahirkan di mana? Isteri dan anak-anaknya dilahirkan di mana? Bagaimana dia boleh memiliki Kad Pengenalan? Adakah mengikut Prosedur? Adakah dia memiliki Permit Masuk Ke Sabah?


2. LAHIRUL BIN LATIGU (Ketua Pemuda PAS Sabah)
    Adakah Lahirul anak tempatan Sabah? Adakah ibu bapa Lahirul dilahirkan di Sabah? Bagaimana keluarganya yang lain yang baru sampai ke Sabah? Bagaimana mereka mendapat Kad Pengenalan? Jangan marahkan kami, kami hanya nak bantu Mahfuz Omar supaya Mahfuz Omar dapat maklumat tepat isu yang dibangkitkannya tu?

3. USMAN BIN MADEAMING (Ketua Pemuda PAS Kalabakan)
    Suruhanjaya Siasatan Diraja yang dicadangkan oleh Mahfuz Omar juga mesti menyiasat ahli PAS ini bagaimana dia dapat IC? Benarkah ibu bapanya orang Indon? Bila dia dapat IC?

Mymassa akan mendedahkan beberapa nama lagi supaya Mahfuz Omar dapat menyerahkan nama-nama ini kepada Suruhanjaya Siasatan Diraja untuk menyiasat dengan terperinci proses-proses mereka mendapat IC! Kita ucap terima kasih kepada SAPP dan PBS kerana sudi memberikan maklumat kepada kita.

Mymassa memberi tempoh SATU minggu ini kepada Mahfuz Omar supaya segera mencadangkan kepada Parlimen secara formal melalui parti PAS (bukan cakap aje depan Media) supaya Suruhanjaya Siasatan Diraja ditubuhkan dengan KADAR SEGERA SESEGERA untuk menyiasat bagaimana PAS Sabah boleh menyimpan 90% ahli yang diragui kerakyatan mereka!

Sumber : Mymassa.blogspot.com 

http://mymassa.blogspot.com/2012/04/mahfuz-90-ahli-pas-sabah-pendatanganak.html
Share this article :

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger