Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » 123 BANGKIT Gagal! PAS Sabah Bakal Kana Tarajang Dari Bumi Sabah

123 BANGKIT Gagal! PAS Sabah Bakal Kana Tarajang Dari Bumi Sabah

Penulis : Unknown on Thursday 15 March 2012 | 15:21

NGO TABAH (Bela Tanah Rakyat Sabah) dengan slogan 123 Bangkit telah mengadakan Himpunan Rakyat Sabah pada 12 Mac 2012 lepas di Pejabat Ketua Menteri Sabah, Wisma Innoprise. Perhimpunan yang dijangkakan pada awalnya akan di hadiri lebih kurang 5000 orang ini bertujuan untuk mengemukakan Memorandum kepada Ketua Menteri Sabah mengenai isu Tanah Adat Sabah yang didakwa tidak diberikan perhatian oleh Kerajaan di bawah Barisan Nasional.

Perhimpunan 123 Bangkit merupakan perancangan daripada PAS dengan satu tujuan, untuk menghasut anak negeri Sabah, terutamanya yang berugama Islam untuk bangkit menentang Kerajaan Negeri BN.

Pada kami, apa yang Mat Said katakan tentang PAS iaitu, Parti Ajaran Sesat, sebagai tidak tepat. Sepatutnya PAS ini dilabelkan sebagai Parti Ajaran Syaitan!

Ada yang nak marah? Siapa lagi kalau bukan syaitan yang kerjanya menghasut 24 jam?!!

Kalau DAP diberikan porfolio untuk menghasut rakyat yang beragama Kristian untuk menuntut RCI bagi mempersoalkan status rakyat Islam Sabah yang dikatakan sebagai pengundi import BN daripada negara jiran, PAS pula menghasut orang Islam.
 

Mana-mana yang bukan Islam akan diIslamkan terlebih dahulu mengikut ideologi sesat PAS, mengikut modul PASTI. Semoga Allah SWT menerima iman dan akidah mereka yang memeluk Islam melalui PAS ini.

Cuma yang peliknya, kalau DAP menentang jumlah orang Islam Sabah yang ramai, PAS pula sibuk memperjuangkan hak tanah mereka. Adakah mereka ingat rakyat Sabah ini bodoh belaka semata-mata kerana mereka tidak berpelajaran tinggi?!!
 
Berbalik semula kepada program 123 Bangkit PAS, daripada 5000 yang dijangka hadir, hanya 300 sahaja yang rela diperkuda dan diperbodohkan. Itulah jadinya kalau otak letak di lutut. Mereka ingat orang kampung senang-senang untuk diperbodohkan.

Mereka ini sebenarnya mempunyai akal fikiran yang jauh lebih baik daripada juak-juak PAS kerana mereka tahu untuk membezakan mana musuh dan mana kawan. Mana yang patut disokong dan mana yang patut ditolak ke laut.

Rakyat Sabah juga sedar yang PAS dan FUCKATAN ini PENIPU al Munafikuun terbesar yang hanya mahukan hasil negeri untuk ditarah oleh pemimpin dan kroni-kroni mereka. Sebab itulah gerakan 123 Bangkit ini GAGAL!!!

TAHNIAH ANAK-ANAK SABAH!!! Kalau lah semua rakyat Malaysia bijak dan rasional macam anda...


*Maklumat di atas diambil terus daripada salah seorang blogger pro fuckatan tanpa meminta izin. Harap maklum.
 
Share this article :

+ comments + 1 comments

18 March 2012 at 12:00

Falsafah (prinsip) kebangkitan yang hakiki adalah sebuah mabda' (ideologi) yang mengga­bungkan fikroh dan thoriqoh secara terpadu. Idiologi tersebut adalah Islam. Sebab, Islam adalah sebuah aqidah yang memancarkan sebuah sistem untuk mengatur seluruh urusan negara dan umat, dan mampu memecahkan seluruh masalah kehidupan.

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger