Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » " 28/4/2012 BERSIH 3.0 ADALAH RACUN TAK BERADAP "

" 28/4/2012 BERSIH 3.0 ADALAH RACUN TAK BERADAP "

Penulis : Unknown on Monday 4 June 2012 | 23:50



4/6/12 Kuala Lumpur telah diuji dengan hasutan pembangkang yang tak faham dengan undang-undang Negara. Dimana sifat-sifat ketimuran... Dimana kah " RUKUN NEGARA " dimana Kah Ke DAULATAN UNDANG- UNDANG " Dimana kah ke Kesetiaan kepada " RAJA DAN NEGARA " Ini kah sifat RAKYAT MALAYSIA !!!!! ada kah SABAH ingin menjadi seperti mereka ??? oleh itu jangan lah memilih pemimpin yang ingin memusnahkan kemajuan dan kemakmuran NEGARA terutama SABAH DI BAWA BAYU. Kerajaan telah meletakkan Kain Rentang di tempat-tempat laluan Awam, sebelum berlakunya DEMONTRASI JALANAN pada 28/4/12. dimanakah Nilai-nilai murni rakyat MALAYSIA. BAHAGIAN 9 PERHAKIMAN Perlembagaan Persekutuan Perkara 126. Kuasa menghukum kerana penghinaan. " Mahkamah Persekutuan, Mahkamah Rayuan atau Mahkamah Tinggi adalah berkuasa menghukum sesiapa yang melakukan apa-apa penghinaan terhadapnya." Sudah nyata pembangkang telah menghina Mahkamah kerana dalam Kain tersebut tertulis " TERIMA KASIH KERANA MENGHORMATI UNDANG-UNDANG " TIADA PERHIMPUNAN DI DATARAN MERDEKA " pada 28/4/2012 tetapi apa yang nyata mereka ingkar dengan arahan tersebut. Oleh itu kerajaan Malaysia perlu menghukum Ketua Pembangkang dengan pengikut-pengikutnya samada ia melucutkan Kenegaraan mereka kerana menghina Perlembagaan atau dibuang negara sebagai rakyat yang lebih hina dina........
ada kah kita ingin ia berulang semula kerana pembangkang akan melaksanakan " BERSIH 4.0 " yang lebih ganas lagi... fikir-fikirkan lah wahai rakyat Malaysia... ada kah kita ingin merdeka dengan usaha kita atau kerjasama anasir-anasir luar yang ingin memusnahkan negara.. Jangan jadi seperti negara islam yang lain. Ingatlah firman Allah swt. dalam surat Al-Baraah ayat 74. " Mereka bersumpah dengan Allah. bahwa mereka tidak mengatakan itu, Sesungguhnya mereka telah mengucapkan perkataan kekafiran, dan telah menjadi kafir sesudah memeluk Islam, dan mereka memutuskan apa yang tidak dapat mereka jalankan. Mereka mencela hanyalah kerana Allah dan Rasulnya mencukupkan mereka dengan kurnianya. Tetapi jika mereka tobat, itulah yang paling baik untuk mereka, dan jika mereka membelakang, niscaya Allah akan menyiksa mereka dengan siksaan yang pedih di dunia dan di akhirat; dan mereka tidak mempunyai pelindung dan pembantu di muka bumi"

Ingatlah Kata-kata Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad bekas perdana menteri Malaysia dalam Ucapannya " MELAYU BELUM SELAMAT " " .... Orang Melayu yang juga orang islam yang teramai sekali di Malaysia belum selamat. Orang Melayu masih menjadi kaum yang lemah, kaum yang termiskin di negara kita ini. Ya, Malaysia sudah banyak maju, tetapi orang Melayu masih kurang maju. Jika kita keluarkan orang Cina dengan segala-gala yang dibina dan dimiliki oleh mereka tidak akan ada bandar kecil atau besar di Malaysia, tidak akan ada perniagaan dan perusahaan, dan tidak akan ada dana daripada cukai pendapatan dan korporat untuk membiayai segala subsidi bantuan dan kemudahan untuk orang Melayu. Orang Melayu akan kembali ke zaman dijajah dulu, miskin berpelajaran dan dihina oleh sesiap sahaja.... "
Share this article :

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger