Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » PANAS : Beberapa Ketua Cabang PKR Sabah Akan Tinggalkan Parti

PANAS : Beberapa Ketua Cabang PKR Sabah Akan Tinggalkan Parti

Penulis : Unknown on Monday 11 June 2012 | 11:51

PANAS...PANAS...PANASSSS!!! Berita terkini yang membabitkan politik Parti Keadilan Rakyat di Sabah seolah-olah akan mencapai kemucaknya apabila beberapa orang Ketua Cabang PKR termasuk ahli-ahlinya akan meninggalkan PKR menjelang PRU-13. Beberapa Ketua Cabang PKR tersebut adalah dikatakan dari beberapa Parlimen di negeri Sabah ini. Berita panas ini diperolehi daripada beberapa sumber dalaman PKR yang boleh dipercayai.

Menurut sumber, pada masa sekarang kebanyakan beberapa orang Ketua Cabang PKR bergerak seperti biasa sahaja dahulu takut dikesan oleh kepimpinan parti PKR Sabah termasuk Anwar Ibrahim. Menurut sumber itu juga, tindakan beberapa Ketua Cabang PKR yang akan keluar dari PKR itu adalah kerana beberapa sebab yang tidak dinyatakan dengan khusus.

Pada masa sekarang, beberapa Ketua Cabang PKR yang akan keluar PKR sudah dikenalpasti tetapi jumlah yang sebenar belum diketahui sepenuhnya. Rentetan daripada perkara tersebut, apa yang pasti ialah konflik dalaman memang berlaku dalam PKR cuma tidak ditonjolkan oleh PKR.

Apa pun, penulis akan cuba membongkar lagi berita pasal perkembangan terkini Ketua Cabang PKR ini. Maklumat terkini akan penulis sampaikan dari semasa ke semasa.
Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
11 June 2012 at 12:08

Wuiiii.....batul ka ini?

11 June 2012 at 12:09

Kalau tidak betul....kenapa pulak orang dalaman PKR yang bocokan cerita ini??? Pikir-pikirkan lah....

Anonymous
11 June 2012 at 12:34

Kalau betul, apa buktinya tuan? Sia pun mau tau juga siapa orang-orang PKR kami yang akan keluar tu.

Anonymous
11 June 2012 at 13:04

INI KALILAH....kalau suda INI KALILAH bkn bmaksud merika masuk STAR...masuk la parti pemerintah.Sukung BN.

11 June 2012 at 19:41

sy pun bleh ckp ahli2 umno akan mengundi pembangkang kerana x puas hatikerana calonnya di kawasan parlimen kota kinabalu.x da dicalaonkan.siap buat blog2 gempar2 lagi...cakap bleh tp mesti ada bukti..klu x itu dinamakan fitnah....

Anonymous
12 June 2012 at 17:11

Apa ku kesah Ketua Cabang Keluar. Saya di fahamkan dari merika yang saya percaya, PKR akan tumpaskan BN di Sabah walaupun beberapa yang telah keluar dari PKR untuk menyertai STAR, maklumat yang menyedihkan lagi ialah ahli BN telah menebarkan bendara UMNO/UPKO semata-mata untuk mendapatkan Zink, Tangki, Rumah PPRT dll. walhal undian yang akan dibuat adalah disebaliknya seperti PKR. - Tanak Dusun

Anonymous
18 September 2012 at 15:53

apa apa yan diberikan kita ambil saja jangan kita peduli masa mengundi bukan dia orang ikut di belakang ba dibagi ba tu bukan di curi kan kan kan kan dotokou momoguno do tutok bok okon totud.

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger