Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Ebby Abadi Ketandusan "Nafsu"??? Siapa Mahu Layan?

Ebby Abadi Ketandusan "Nafsu"??? Siapa Mahu Layan?

Penulis : Unknown on Monday 18 March 2013 | 16:33

SEJAK KEBELAKANGAN ini, Abby Abadi seolah-olah ketandusan "nafsu" sehingga sanggup membuat apa sahaja bagi melayan "nafsunya" itu. Kalau Abby suru sia "melayan nafsunya" itu, sia mahu juga ni.......dari hujung rambut ke hujung kaki garenti "First Class". Mau ka Abby??? Hahaha.....
 
Dalam usaha melayan "nafsu" nya yang ingin mencari populariti murahan dalam bidang politik, Abby sentiasa mencuri tumpuan bahawa dia adalah orang yang hebat sehingga sanggup menipu, memfitnah dan akhirnya memalukan dirinya sendiri. Atas ranjang hebat ka juga si Abby ni ya?? Belum cuba belum tahu kan???? Sapa mau offer? Hahaha....

Kisah terbaru berkaitan dengan Abby Abadi beliau mempersoalkan kematian P Balasubramaniam serta cuba mengaitkan kematian penyiasat persendirian itu dengan DS Najib. "Ustazah" segera ini cuba mempertikaikan cara kematian PI Bala dengan meminta PM memberikan penjelasan bagaimana Bala boleh mati. Aiyaaa.....apa punya cewek ni...orang mati saki jantung pun PM nak kena jelas ka? "Nafsu" nak mengejar populariti la tu ye Abby?
Menurut Raja Pillay, rakan PI Bala, bedah siasat yang dijalankan oleh pihak hospital mengesahkan bekas penyiasat persendirian mendiang P Balasubramaniam meninggal dunia disebabkan serangan jantung.
Selepas bedah siasat di Hospital Sungai Buloh, mayatnya dibawa balik ke rumah keluarganya di Rawang tambah Raja Pillay. Katanya mayat bala akan dibakar di pusat pembakaran mayat di Cheras pada jam 2 petang ini.
Share this article :

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger