Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Parti SAPP Gunakan "Taktik Sapu" Untuk Mencari Penyokong???

Parti SAPP Gunakan "Taktik Sapu" Untuk Mencari Penyokong???

Penulis : Unknown on Tuesday 9 April 2013 | 17:03

TERSEBUTLAH kisah pasal parti SAPP Sabah yang sedang dalam dilema sekarang ini telah menggunakan "Taktik Sapu" untuk mencari penyokongnya. "Taktik Sapu" yang mereka gunakan itu ialah dengan menyelinap masuk ke beberapa kawasan yang tidak mempunyai ramai penyokong SAPP dengan harapan akan dapat mencari penyokong-penyokong yang baru. Melalui cara demikian, SAPP berharap akan dapat "sapu" habis penduduk di kawasan berkenaan untuk menyokong perjuangannya. Buli ka ni ging???

"Taktik Sapu" yang dibuat oleh SAPP ini adalah kaedah terdesak kerana perjuangan mereka kurang mendapat sokongan daripada masyarakat di Sabah ini. Tindakan demikian juga dibuat kerana SAPP telah mendapat tekanan daripada PKR dan DAP termasuk penyokong BN sendiri.

Awal April yang lepas, parti SAPP telah membuat "gimik" di hadapan penduduk kg. Contoh Putatan dengan membuat Kenduri Arwah di rumah salah seorang penyokong SAPP.....tidak ramaipun penyokong di sana tu. Taktik tersebut pada asalnya tidak dapat dihidu oleh penduduk kampung kerana ia adalah aktiviti untuk kebaikan.

TETAPI taktik tersebut akhirnya terbongkar kerana penyokong parti SAPP telah mengedar t-shirt dan bendera kepada penduduk kampung di sana supaya dapat menerima perjuangan parti SAPP.

Apa cerita ini SAPP??? Klu nak buat kebaikan tu, biarlahlah ikhlas. Time aktiviti kenduri arwah pun kamurang sampat berkempen politik secara tarang-tarangan ka??? Aiyaaaa..........

Kalau nak "sapu" habis penduduk kampung di sana pun, bukannya buli pun. Tiada ba orang nak sokong kmurang di sana tu.....itu pun beberapa orang sahaja. Jangan haraplah nak buka markas kmurang di sana untuk tujuan berkempen. Tapi apa yang menarik ialah.....buli dapat baju free.

P/S : "Taktik Sapu" parti SAPP tu sebenarnya sesuai digunakan untuk menyapu dan membersihkan long-longkang yang tersumbat. Hihihihi......
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
2 May 2013 at 14:08

ABU-"Asal Bukan Umno-BN" hairan betul pergi kenduri rumah orang pun salah,orang datang rumah pun salah? perjuangan kami adalah menyapuh bersih saki baki BN mahupun umno untuk membasmi rasuah pencerobohan tanah adat itula matlamat perjuangan kami dengan manifesto BANGUNLAH UNTUK SABAH.<--Matlamat perjuangan penbangkang dan pembentukkan kerajaan.

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger