Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Jualan Lelong : STAR " Parti MURAHAN " Yang Bernilai RM50.00

Jualan Lelong : STAR " Parti MURAHAN " Yang Bernilai RM50.00

Penulis : Unknown on Monday 16 July 2012 | 11:42

BARU-BARU ini Parti STAR telah memasuki kawasan Kinabatangan dan sedang memperkenalkan hala tuju parti STAR yang  di bawah pimpinan Datuk Dr. Jeffrey  Kitingan.

Menurut sumber dalaman yang boleh dipercayai daripada Parti tersebut bahawa STAR telah membeli pengundi/rakyat dengan " NILAI RM 50.00" bagi seorang ahli baru yang mendaftar. Benarkah Parti ini memperjuangkan nasib rakyat?

Menurut Prof Madya Dr Bilcher Bala dari Universiti Malaysia Sabah (UMS)... "Mereka akan bercakaran sesama sendiri apa bila timbulnya parti baru di SABAH."

Lantaran daripada apa yang berlaku, timbul persoalan....Kenapa tak wujudkan Parti sendiri ????

Adakah tak yakin dengan diri sendiri atau bimbang dengan bayangan sendiri ???

Dimana kah perjuangan sebenar Datuk Dr. Jeffrey ???? Hinggakan orang-orang Sabah yang ingin menjadi seorang pendaftar akan mendapat RM 50.00 bagi seorang ahli yang baru!!!

Ini kah perjuangan !!!!! Dimana letaknya maruah Sabah andainya ia memberi keuntungan pada orang yang mementingkan diri sendiri. """" INGATLAH WAHAI ANAK WATAN SABAH jangan jadi Boneka .. .fikir-fikirkan.
Share this article :

+ comments + 10 comments

20 July 2012 at 15:17

Kenyataan yang tidak berasas semasekali. STAR adalah sebuah parti yang berintergriti dan tidak akan melacurkan dirinya dengan membeli rakyat Sabah. STAR pada tanggapan sebilangan besar rakyat Sabah adalah satu bahtera menyelamatkan Negara Sabah dari terus dijajah oleh malaya yang pada masa dahulu adalah rakan seperjuangan untuk membentuk Malaysia dengan perkongsian sama rata dengan Sarawak. STAR bersama rakyat Negara Sabah akan terus memperjuangkan Hak-Hak Sabah sebagai sbuah Negara berautonomi dalam Malaysia.

Anonymous
20 July 2012 at 16:11

Kenyataan yg paling bodoh pernah saya baca. Ternyata manusia yg menulis berita ini tidak mempunyai ilmu dan pengetahuan terhadap parti STAR. Bagi org yg menulis berita ini sila kaji dulu sejarah baru buat kenyataan jangan sampai anda memperlihatkan kebodohan sendiri dan menjadi bahan lawak org lain.

Anonymous
20 July 2012 at 17:36

Kenyataan bodoh dari Admin blog nie. Puiii penipu..klu korang dah hilang sokongan jangnla buat cerita bodoh...hack karang web koe ni

Anonymous
20 July 2012 at 19:12

lucu dan bikin panas kenyataan admin..sudah tiada modal ka broo..tunjuk saja bukti bahawa STAR beli undi..bolehkah saya katakan anda BODOH..anda sangat pengecut sehingga mengeluarkan kenyataan yang menjadikan diri bahan gelak..Tunjuk bukti, kalau tidak pun rakam kenyataan orang yang diberi RM50 tu..

Anonymous
20 July 2012 at 20:57

Kesian admin ni kena sumpah2 palui! Wakakakkaak...berbaloi ka kana sumpah smbil makan duit haram?? Huhu...

Anonymous
21 July 2012 at 16:43

Sebenarnya Admin ni mahu naik kan traffic blog dia.. Bagus korang saman ja ni Blog kalau kenyataan dia salah

21 July 2012 at 16:50

Blog ini adalah pro-UMNO...so apa pun mereka katakan adalah berdasarkan KETANDUSAN fakta. Tak tau pula saya ada nama professor di UMS yg disebutnya tu....mungkin professor TAIK tu....perhatikan perkataan murahan professor tu. Adakah dia layak sebagai professor? Wlaubagaimanapun, rakyat BODOH saja yang percayakan kenyataan ini yang tidak berasas dan tanpa bukti. Kerana kemarahan dan hasad dengki, maka keluarlah perkataan ini.

Anonymous
2 August 2012 at 19:13

org yg teda otak dan bukan asal org Sabah ja yg buat blog mcm ni....

Anonymous
26 September 2012 at 17:39

Kalau betul apa yang admin bilang ni mcm mana??? Kamu la juga yang ajar ba stail politik macam ni.. tembak dulu dgn fikir.. betul ndak betul belakang kira.. Kalau saya sokong kenyataan admin ni kamu mau marah d saya? Saya sokong ko admin..

P/s : kamu kutuk2 saja saya sampai puas lepas ni, saya rela saja dari dikenang sebagai perosak keamanan negara.. bikin malu saja nnt sama anak cucu..

Anonymous
20 March 2013 at 16:24

Banyak betul orang utan sabah buat bising komen bodoh untuk menunjuk kemarahan. Mahu hack lah, mahu saman lah, macam-macamlah. Saya sokong admin. Jeffrey ada kemampuan memanipulasi atau meracuni minda orang yang bodoh dan naif, itulah dia kena masuk ISA.

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger