Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Sandakan Bakal "Dikuasai" Oleh Komunis Jika Terus Sokong PARTI DAP

Sandakan Bakal "Dikuasai" Oleh Komunis Jika Terus Sokong PARTI DAP

Penulis : Unknown on Monday 16 July 2012 | 12:39

KEWUJUDAN PARTI DAP adalah semata-mata untuk memperjuangkan "Semangat  KOMUNIS " yang telah pudar di dunia. Namun diwujudkan semula untuk memusnahkan  MALAYSIA agar menjadi negara komunis. Ini lah perjuangan mereka.

Begitulah juga keadaannya akan berlaku di Sandakan jika rakyat di Sandakan terus menyokong DAP. Penyokong-penyokong parti DAP di Sandakan yang "buta" masih menganggap bahawa perjuangan yang dibawa oleh DAP bakal merubah Sandakan dari aspek ekonomi, politik dan Sosial. Tetapi mereka tidak sedar bahawa mereka "dipergunakan" oleh DAP untuk menjatuhkan kerajaan.

Mereka menaikan Harga barang kerana mereka telah menguasai ekonomi. Apa bila kenaikan harga barang berlaku, orang kuat DAP akan mengapi-apikan rakyat untuk menyalahkan kerajaan kononnya harga barang naik kerana kesalahan kerajaan tetapi sebenarnya ia berlaku disebabkan oleh manipulasi ekonomi oleh peniaga-peniaga yang terdiri daripada penyokong-penyokong DAP.

Mereka mengatakan mereka telah banyak memajukan MALAYSIA dalam perniagaan dan perindustrian. Mereka nak sistem BERAJA di hapuskan agar mereka bebas dan boleh memusnahkan bangsa Melayu dan bumiputera Sabah dan Sarawak.

Adakah benar " LIM KIT SIANG " adalah bekas setiausaha kepada " LEE KUAN YEW "?

Oleh yang demikian, bagi meneruskan perjuangan bapanya, Lim Guan Eng akan berusaha untuk menguasai MALAYSIA sepenuhnya menjelang PRU13 yang akan datang ini.

Mengapakah kita lalai dengan permusuhan dan perbezaan pendapat sesama kaum melayu dan bumiputera. Dimana kah rumpun MELAYU ??? Dimanakah  Perpaduan ???? Dimanakah Perjuangan sebenar ?? Adakah kita mahu di jajah semula dengan kuasa luar ???? Adakah kita ingin menjadi Negara yang bergolak seperti di Mesir ...........
Share this article :

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger