Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Lamsil : Perangai Macam Budak Kecil...Merajuk Terus Masuk Bertanding!!!

Lamsil : Perangai Macam Budak Kecil...Merajuk Terus Masuk Bertanding!!!

Penulis : Tukang Carut on Sunday, 21 April 2013 | 15:45

PERANGAI macam budak kecil...gara-gara merajuk terus melompat untuk bertanding sebagai parti BEBAS bagi merebut kerusi P.169 Kota Belud. Kenapa merajuk tu ging???

Beginilah kisah seorang calon BEBAS di Kota Belud tu iaitu dinakan** LAMSIL BIN AMIDSOR, 53 tahun. Beliau yang berasal dari kg. Taun Gusi, Kota Belud mengambil tindakan sedemikian kerana dikatakan "MERAJUK" dengan Datuk Rahman Dahlan, penyandang kerusi parlimen.

Menurut sumber, dinakan Lamsil ni merajuk gara-gara panggilan telefonnya tidak dijawab oleh Datuk Rahman Dahlan. Sampai begitu sekali ging??? Naaaa.....mungkin betul tekaan Datuk Rahman Dahlan tu bahawa sebelum ini dinakan Lamsil tu cuba untuk memecah-belahkan parti UMNO di peringkat cawangannya di kg. Taun Gusi, Kota Belud.

Kalau dah maklumat awal sudah diperolehi, buat apa mau layan panggilan telefon daripada dinakan Lamsil tu kan Datuk? Buang masa saja.....banyak lagi perkara penting lain yang nak diuruskan.

Apa yang menariknya ialah, pencalonannya sebagai calon bebas disokong oleh anaknya sendiri iaitu dinakan  Mohd. Khidir. Hahaha.....lawak sungguh taktik mu itu wahai dinakan Lamsil.

Apa yang paling melucukan lagi ialah, dinakan Lamsil mengisytiharkan bahawa seluruh pengundi di kg. Taun Gusi menyokong sepenuhnya tindakan beliau dan akan mengundi beliau sebagai calon BEBAS.

Hahahaha.....kalau lah betul seluruh pengundi di kg. Taun Gusi tu sokong sepenuhnya dinakan Lamsil tu, kenapa lantik anak sendiri jadi penyokong ging??? Tiada orang lain lagi ka??? Macam SYOK SENDIRI jak ging tu?

TAPIIII.....yang paling lucunya lagi ialah, beliau mengatakan bahawa beliau akan menggunakan sepenuhnya pengundi dan jentera BN di seluruh parlimen Kota Belud untuk memastikan dia menang. Jangan pulak ingat kepimpinan parti 'bodoh' dan akan membiarkan perkara demikian berlaku ging.....kau itu yang 'bodoh'. Hahaha....


Aiyaaa ging....pengundi BN di kg. Bobot pun ada yang tidak kanal sama kau itu....apatah lagi pengundi di Pangkalan Abai dan kawasan lain.

Lawak juga mendengar cerita dinakan Lamsil ni. Perangai macam budak kecil. Apapun, hentikan mimpi mu itu dinakan Lamsil. Silap haribulan, wang deposit mu akan hilang nanti. Hahahaha....kesian!!!!


Dinakan** - Bahasa bajau yang bermaksud Saudara/Tompinai.
Share this article :

+ comments + 1 comments

23 April 2013 at 13:51

sia pun nda kanal ni urang... cuma sia rasa lawak tu logo ikan baner biru dia... napa inda taruh ja logo katak... kemarin sia nampak baner dia sana bangunan usia... tapi sia nda kanal... kalau betul la orang bn sukung dia... pasal dia lah bn kalah.. kasi picah undi.. wakakaka

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger