Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Seks Gelojoh Pasti Tewas...Calon PKR Yang Rapuh Gerenti "Bangas"

Seks Gelojoh Pasti Tewas...Calon PKR Yang Rapuh Gerenti "Bangas"

Penulis : Unknown on Thursday 11 April 2013 | 12:47

SEKS gelojoh akan menyebabkan pasangan mudah tewas dalam aksi ranjang....Calon PKR Sabah yang rapuh garenti akan "bangas". Kalau "bangas", lalat pun tidak mahu hinggap....apatah lagi pengundi pasti tidak sentuh punya. Itulah antara perumpamaan yang sering menjadi bualan pengundi-pengundi di setiap parlimen sekarang ini tidak kira penyokong BN ataupun PKR.

Dalam artikel ini, saya bukan bertujuan untuk membincangkan perkara berkaitan dengan seks tetapi ingin menonjolkan tindakan PKR yang seolah-olah tidak sabar dan mendesak BN supaya mengumumkan bakal calon BN dalam PRU-13 akan datang ini.....tidak sabar mahu kalah la tu. Malah PKR 'cop' kan bahawa BN takut nak umumkan calon. Hahaha......bukan takut ging. Seks yang gelojoh, tidak sampai satu minit sudah tewas ging!!! Sabarrr......

Baru-baru ini PKR sangat berbangga dengan tindakan mereka kerana berjaya mengumumkan senarai calon-calon yang akan bertanding dalam PRU-13 akan datang ini yang melibatkan beberapa negeri iaitu di Selangor, Labuan, Johor dan beberapa negeri lagi akan menyusul.


Bagi negeri Sabah pula, PKR akan umumkan bakal calon yang akan bertanding pada 12 April ini sempena kedatangan Anwar ke Sabah.  PKR sebenarnya berbangga bahawa mereka bakal mengumumkan calon yang paling hebat tapi mereka tidak tahu bahawa bakal calon addalah bukan pilihan rakyat tetapi lebih kepada percaturan dalaman parti sahaja.

Berikut adalah senarai penuh bayangan bakal calon PKR Sabah untuk PRU-13 :

1. P.167 KUDAT : Mursalim Tanjol
2. P.168 KOTA MARUDU : Anthony Mandiau
3. P.169 KOTA BELUD : Munira Majilis
4. P.170 TUARAN : DSP Wilfred Bumburing
5. P.171SEPANGGAR : Dr. Chong Eng Leong
6. P.172 KOTA KINABALU : DAP
7. P.173 PUTATAN : Hjh. Saukinah Yusof
8. P.174 PENAMPANG : Darrel Leiking 
9. P.175 PAPAR : Datuk Yahya Lampong
10. P.176 KIMANIS : Hj. Ag. Tengah Ag Amin
11. P.177 BEAUFORT : DSP Lajim Ukin
12. P.178 SIPITANG : Hj. Ramli B. Dua
13. P.179 RANAU : Jonathan Yassin
14. P.180 KENINGAU : Johari Tahir
15. P.181 TENOM : Datuk Douglas Lind
16. P.182 PENSIANGAN : Dr. Richard Gunting
17. P.183 BELURAN : James Miki
18. P.184 LIBARAN : Thamrin Jaini
19. P.185 BATU SAPI : Ansari Abdullah
20. P.186 SANDAKAN : DAP
21. P.187 KINABATANGAN : Abdullah Bin Hj. Abdul Sani
22. P.188 SILAM :
23. P.189 SEMPORNA : Dr. Zamri Hj. Habi
24. P.190 TAWAU : Kong Hong Ming
25. P.191 KALABAKAN : -   
   
Boleh menang ka tu ging??? Sekarang ini pemimpin-pemimpin dalam PKR Sabah tengah menunggu peluang sama ada nama mereka akan tersenarai ataupun tidak. Silap senarai, ia akan mengundang kepada peralihan arah dan motivasi mereka untuk berjuang dengan PKR. Naaaa.....betul kan??? Tingu sajalah di Tuaran, Kota Belud, Kota Marudu tu. Hihihi....

Maklumat yang diperolehi ini adalah hasil daripada sumber dalaman PKR dari beberapa parlimen di negeri Sabah ini. Kita tunggu saja lah calon pilihan PKR yang tidak mendapat sokongan rakyat tu. Pengundi PKR tetap ada tetapi di kalangan mereka sahaja tetapi pengundi lain tidak semestinya akan menerima calon-calon tersebut.

Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
12 April 2013 at 16:31

Pakatan Rakyat akan menawan Puterajaya. DSAI PM ke-7. Percaya atau tidak, kita tunggu tanggal mainya. PR mendapat sambutan luar biasa di seluruh Semenanjung. Ini satu kenyataan...!!!

Anonymous
17 April 2013 at 22:41

Melihat senario politik menjelang PRU13, ternyata sokongan kepada BN semakin kuat. Mimpi Pakatan Rakrat untuk menawan Puterajaya akan menjadi igauan yang amat ngeri. Ketuanya Dtk Seri Anuar Ibrahim akan tersungkur di Permatang Pauh oleh calon BN DR Mazlan, anak tempatan Permatang Pauh. Beliau bekas penyokong kuat PAS dan mempunyai pendidikan yang tinggi. Tunggu dan lihat sahaja nanti.

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger